wtorek, 15 września 2015

Pierwsza runda za nami!

Hej,

no tak najtrudniejszy turniej dla siatkarzy trwa. Pierwsze mecze za nami. Muszę przyznać, że liczyłam od naszej reprezentacji na coś więcej. Nie mówię tu o spotkaniach z Rosją czy Iranem, bo one były bardzo dobre bez dwóch zdań i nie ma co tu więcej komentować, ale ta gra z Wenezuelą trochę mnie dobiła. Rozumiem,że druga szóstka i w ogóle, ale starać się trzeba zawsze.. Ponadto mam wrażenie, że dobrze prezentujemy się do piętnastego punktu, później nasza gra się lekko załamuje. Poza tym czy ja naprawdę muszę denerwować się na każdym meczu? Jesteśmy mistrzami, więc zachowujmy się tak jak na mistrzów przystało... Na zdjęciu moja osoba, w razie jakby ktoś zapomniał jak wyglądam:D


Koniec narzekania. Mimo wszystko kocham naszych siatkarzy:) Moją uwagę przykuła szczególnie świetna dyspozycja Bartka Kurka. Zarówno w ataku jak i zagrywce. Bardzo dobrze spisuje się też Paweł Zatorski czy Michał Kubiak. Ten ostatni oprócz super gry zaprezentował się świetnie jako kapitan reprezentacji. Nie dał się sprowokować i do końca zachował zimną krew. Jego słynny taniec zdobył moje serce:) Cała sytuacja w linku poniżej:)

http://www.polsatsport.pl/Wiadomosc/ta/Taniec-Kubiaka-I-Sprzeczka-Pod-Siatka-Wystarczy-Zapalka-I-Jara-Sie-Wszystko/index.html

Jeśli chodzi o inne zespoły to strasznie boję się spotkań z USA i Włochami. W ogóle Stany Zjednoczone typuje, obok Polaków na zwycięzców Pucharu Świata. Są niesamowici i bardzo silni. Już czuje te emocje i nerwy... Z Włochami gramy ostatnie spotkanie turnieju, które zapewne będzie niezwykle istotne jeśli chodzi o ostateczne miejsca... Pozostało mocno wierzyć w Polaków...:) Poniżej fotka mojego ulubieńca Matthew Andersona:) Bombardier:)( Jeszcze jaki przystojniak;p)





Na razie przed nami druga runda, w której według mnie głównym zadaniem naszych siatkarzy jest utrzymanie koncentracji od początku do końca spotkania. Gramy z niżej notowanymi zespołami: Kanadą, Egiptem i Australią( pamiętajmy co zdarzyło się na IO w Londynie). Wszystkie te ekipy nie boją się polskiej reprezentacji, ponieważ każda chce pokonać mistrza świata.




Także zasiadajmy przed telewizorami, oglądajmy, kibicujmy i wierzmy w Polaków, bo wiara czyni cuda!

Ściskam Was serdecznie:)

Justyna:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz