niedziela, 1 marca 2015

Co, kto, po co i dlaczego?

Witam,

Mistrzowie Świata, wielkie gwiazdy i osobowości, ale przede wszystkim zwykli ludzie. Niezwykłe spotkania ligowe i reprezentacyjne, gorący doping i głos spikera. Niesamowite wydarzenia i zabawne komentarze dziennikarzy sportowych. Mówić i pisać naprawdę jest o czym.

Mam na imię Justyna. Niedawno skończyłam dwadzieścia lat. Jestem niepoprawną optymistką i romantyczką. Bardzo lubię dzielić się z innymi swoimi przemyśleniami. Ogólnie otwarta ze mnie i zawsze uśmiechnięta dziewczyna. Zakochana w siatkarzach nie od dziś. Mogę rozmawiać
na ich temat godzinami, co nie zawsze podoba się członkom mojej rodziny.


Zapraszam Was razem i każdego z osobna na mój misz- masz siatkówki męskiej. Relacje meczowe, obiektywne komentarze, zabawy, debaty, piosenki, wierszyki, opinie i wiele, wiele więcej. Już teraz zachęcam do wypełnienia ankiety znajdującej się po prawej stronie. Twórzcie tego bloga wraz ze mną.

Mam nadzieję, że spędzicie tu miło niejeden dzień, a nawet wieczór.

Pozdrawiam

Justyna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz